• کسی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف میکند مانند کسیست که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند ... هنری فورد
  • ساده‌اش کنید و ماندگار. کاری کنید نگاه کردن به آن جذاب باشد. کاری کنید خواندنش سرگرم‌کننده باشد ... لئو برنت
  • هیچکس تبلیغات را نمی خواند. مردم فقط چیز هایی را می خوانند که برایشان جالب باشد و گاهی آن یک تبلیغ است ... هاوارد گاسیج

مشتریان عرفا

مشتریان عرفا جز سرمایه های شرکت محسوب می شوند؛ با آن ها آشنا شوید ...

سپاد

بانک ایران زمین

گروه هتل های الماس

شرکت ملی گاز ایران

فست فود ویونا

منطقه آزاد قشم

بانک تجارت

بانک پاسارگاد

سفرمی

روزنامه صبح خبر جنوب

ترلان

موسسه مالی عسکریه

بانک پارسیان

پین تا پین

ام جی

رستوران مینوسا

هتل مجلل درویشی

شرکت پدیده شاندیز

گلرنگ

مجموعه گردشگری کوروش

فدراسیون فوتبال ایران

مبل ارم

بیمه سرمد

باغ سالار شاندیز

منطقه آزاد سلفچگان

بانک سامان

ایزوگام شرق

آرام صنعت توس

بانک صادرات

نیکا

موسسه افضل توس

بانک شهر

لست سکند

شرکت مخابرات ایران

دوو

شرکت اطلس

سازمان مراتع و آبخیزداری

منطقه آزاد اروند

رستوران نسیم لبنان

شرکت سارینا کیش

بانک ملت

مجتمع تاپ آیلند قشم

بانک آینده

همراه اول

دانشگاه فردوسی

بیلسی

بانک سرمایه

مبل پامچال

خوشاب

بانک گردشگری

اس اس پی

ویزیو

آخرین خبر

گروه هتل های الماس

پاژ

کرمان موتور

زامیاد

کاله

بانک سپه

بانک دی

فرش قرن

بانک ملی

عادل خودرو ارس

هاکوپیان

چینی مقصود

مستر بلیط

موسسه سینا

پروست

شرکت ساختمانی عمران سوله

سارمان مهندسی فروش کاسپین

گروه گردشگری مارکوپولو

شرکت دیبا ابنیه

موسسه ثامن

پاکسان

بانک مهر اقتصاد

اسکیچرز

قصر فرش

آموزشگاه پاراکس

روزنامه بین المللی توریسم

پردیس دانشگاه تهران

برج سلمان

روزنامه خراسان

فزوشگاه پرسون

علی بابا

فلایتو

شرکت بساک

بیمه دی

فست فود گاجره

ایرانسل

شرکت فرازش آفرید

بیمه معلم

شرکت تیسا کیش

بی ام دبلیو

ره بال آسمان

بانک انصار

نوین زعفران

بیمه کوثر

دماوند پارسیان ال جی



کانون آگهی و تبلیغات عرفا مدیون مشتریانی است که طی 20 سال گذشته همراه و همکار ما در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و معرفی کالا و خدمات خود به مردم بوده اند. در این فرآیند تلاش مشترکی انجام شد تا سه ضلع مشتریان، سازمانهای هدف و عرفا، بتوانند اهداف تبلیغاتی خود را جامه عمل بپوشانند.

اعتقاد داریم این اعتماد و اطمینان با بهبود عملکرد و بهره گیری از شیوه های مدرن تبلیغاتی به تلاش مضاعف در جهت رضایتمندی مشتریان منجر گردد و پیوند بین این مجموعه و مشتریانش را استحکام بیشتری بخشد.

استراتژی شرکت عرفا در این بخش بر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM متمرکز است که نوعی استراتژی کسب و کار است و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است.

 

از جمله مجموعه هایی که افتخار همکاری با آنها را داریم شامل:

بانکهای ملی، ملت، تجارت، صادرات ، آینده، سینا، پارسیان، سپه، دی، مهراقتصاد، تعاونی اعتبار ثامن، موسسه اعتباری عسکریه، موسسه اعتباری کوثر، توسعه اعتباری نور، تعاونی اعتبار ثامن الحجج ، صنایع تولیدات کاغذی گلریز، عالیس، سازمان مناطق آزاد اقتصادی سلفچگان و شیراز، اروند، شرکت LG، هیوندائی، سونی، گروه ساختمانی SSP، شهرآفتاب، فرش عظیم زاده شرکت ملی گاز، برق منطقه، مجتمع خلیج فارس و ...