• کسی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف میکند مانند کسیست که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند ... هنری فورد
  • ساده‌اش کنید و ماندگار. کاری کنید نگاه کردن به آن جذاب باشد. کاری کنید خواندنش سرگرم‌کننده باشد ... لئو برنت
  • هیچکس تبلیغات را نمی خواند. مردم فقط چیز هایی را می خوانند که برایشان جالب باشد و گاهی آن یک تبلیغ است ... هاوارد گاسیج

مشتریان عرفا

مشتریان عرفا جز سرمایه های شرکت محسوب می شوند؛ با آن ها آشنا شوید ...

پاکسان

بانک دی

بانک پارسیان

زامیاد

مجموعه گردشگری کوروش

علی بابا

دانشگاه فردوسی

رستوران مینوسا

موسسه افضل توس

هاکوپیان

شرکت دیبا ابنیه

موسسه سینا

بانک پاسارگاد

گلرنگ

سازمان مراتع و آبخیزداری

بانک ایران زمین

فست فود گاجره

سفرمی

بانک شهر

روزنامه خراسان

بانک آینده

خوشاب

پردیس دانشگاه تهران

دماوند پارسیان ال جی

شرکت بساک

کرمان موتور

شرکت تیسا کیش

ویزیو

اس اس پی

پروست

بیمه دی

موسسه مالی عسکریه

سارمان مهندسی فروش کاسپین

بانک صادرات

مستر بلیط

آموزشگاه پاراکس

ایزوگام شرق

منطقه آزاد سلفچگان

بانک گردشگری

بانک تجارت

بانک سپه

ترلان

فدراسیون فوتبال ایران

آخرین خبر

بانک انصار

شرکت فرازش آفرید

باغ سالار شاندیز

شرکت مخابرات ایران

بانک سرمایه

گروه گردشگری مارکوپولو

آرام صنعت توس

نیکا

پاژ

اسکیچرز

فلایتو

کاله

بیمه کوثر

بیمه سرمد

فست فود ویونا

لست سکند

منطقه آزاد اروند

شرکت ساختمانی عمران سوله

بانک ملت

منطقه آزاد قشم

بیلسی

قصر فرش

ایرانسل

گروه هتل های الماس

بیمه معلم

روزنامه بین المللی توریسم

همراه اول

بانک ملی

فزوشگاه پرسون

فرش قرن

چینی مقصود

شرکت ملی گاز ایران

نوین زعفران

پین تا پین

مجتمع تاپ آیلند قشم

شرکت سارینا کیش

عادل خودرو ارس

شرکت اطلس

رستوران نسیم لبنان

سپاد

شرکت پدیده شاندیز

روزنامه صبح خبر جنوب

هتل مجلل درویشی

بانک مهر اقتصاد

بی ام دبلیو

برج سلمان

مبل پامچال

گروه هتل های الماس

موسسه ثامن

ام جی

بانک سامان

دوو

مبل ارم

ره بال آسمان



کانون آگهی و تبلیغات عرفا مدیون مشتریانی است که طی 20 سال گذشته همراه و همکار ما در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و معرفی کالا و خدمات خود به مردم بوده اند. در این فرآیند تلاش مشترکی انجام شد تا سه ضلع مشتریان، سازمانهای هدف و عرفا، بتوانند اهداف تبلیغاتی خود را جامه عمل بپوشانند.

اعتقاد داریم این اعتماد و اطمینان با بهبود عملکرد و بهره گیری از شیوه های مدرن تبلیغاتی به تلاش مضاعف در جهت رضایتمندی مشتریان منجر گردد و پیوند بین این مجموعه و مشتریانش را استحکام بیشتری بخشد.

استراتژی شرکت عرفا در این بخش بر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM متمرکز است که نوعی استراتژی کسب و کار است و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است.

 

از جمله مجموعه هایی که افتخار همکاری با آنها را داریم شامل:

بانکهای ملی، ملت، تجارت، صادرات ، آینده، سینا، پارسیان، سپه، دی، مهراقتصاد، تعاونی اعتبار ثامن، موسسه اعتباری عسکریه، موسسه اعتباری کوثر، توسعه اعتباری نور، تعاونی اعتبار ثامن الحجج ، صنایع تولیدات کاغذی گلریز، عالیس، سازمان مناطق آزاد اقتصادی سلفچگان و شیراز، اروند، شرکت LG، هیوندائی، سونی، گروه ساختمانی SSP، شهرآفتاب، فرش عظیم زاده شرکت ملی گاز، برق منطقه، مجتمع خلیج فارس و ...